På-toga-fågel

Här är alltså outfiten jag hade på bröllopet, är evigt tacksam till kusin-vitamin Gabbi!
.. som gjorde detta möjligt, hehe
Konstigt att kläder ibland kan ge en sån lycka,.. Mean it's just colthes for crying out loud!
Men fin kände jag mig :)
Bilderna är dock tagna i efterhand, så var åtminstone sneppet finare på bröllopet ;)
Btw, håller jag på att jobba ihjäl mig för tillfället! ;P
Började kl 7, yeah you heard me (!), freakin 00. Sen dess har jag jobbat konstant hela dagen fram till och med kl 20 pm... med endast 1 ½ h's vila/middag! (..bortsett från 45 mins rasten på förskolan)
And like cherry on top of cream, gissa vem som inte kunde sova i natt?..... ?
Jaja, ska upp och jobba i morrn igen, kl 8.45, so I better get to bed....
... God, please god let me sleep tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback