2000 Fuckin' SPENN!

Vet inte om det ska vara dyrt eller billigt, men en hel vårkollektion, två välbehövda vårjackor
och ett par nya teckissar blev det i a f :)
plus att jag fick med ett antal goodie-bags med lite
smått och gott i!
Är lite smånojig över att jag gjort av med så mkt pengar... menar just nu verkar jag som världens shoppingfreak, and I am so NOT!!!
Snarare sparare in i döden... ;P
Men, men bör väl se det från den ljusa sidan, med den här nya garderoben kommer jag inte behöva köpa ett plagg till fören i slutet av sommarn!
(vill även tillägga att hälften av kläderna tillkom på ONLY's-vipkväll, anordnad av en kompis. Plus att hälften av kläderna därifrån vann jag via en lottdragning med mitt turn nr 3 skrivet på en liten skrynklig papperslapp ;D)
Jaja, nu blir det att spara, spara, sparaaaa igen om jag nu verkligen vill ta mig till CA...
..vilket jag nu insåg att jag glömt att berätta om!
Aja, later!

Kommentarer
Lykke säger:

Vart har du köpt skinn jackan, mikkis?

2011-02-23 | 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback