Finals

Sooo, ursäkta min inläggslösa blogg... men har haft Finals i veckan så har inte haft en minut över att sitta vid datorn.
Här kommer lite uppdates. Finals gick ASM! Vet att jag fått an A i min Jazz klass och är rätt säker på att jag kommer få ett A eller B i alla mina andra klasser också ^^
Förutom det så har jag nu sett till att allt är klart inför hemresan till Sverige. (Med det menar jag att alla papper är klara och alla tutions betalda) Det enda jag har kvar nu är att registrera mig för nästa termins klasser.
Förra helgen var verkligen ngt som jag ville berätta för er om! Förljde med Danni och såg honom DJ:a i Pomona at the Chalk festival på lördagen och på söndagen hade vi en "girlsday" med Chris, Jennifer, Ayano, Natsuki och Serenity (Chris and Jans skydsling) och for och såg Nötknäpparen!!
Fick flashbacks från när jag var och såg balett för första gången när jag var liten.
Mycket vackert i a f! Två väldigt fina dagar :)
(Köpte mig ett litet skepp på loppis också och nötknäppare jag fick som souvenire från Chris)
 
Kommer nog tyvärr inte hinna blogga ngt i helgen heller, eftersom Danni kommer bjuda mig på dejt imorgon (min juklapp ^^) och på söndag blir det Disney Land!!!!! :D
Men jag hoppas att ni får en fin helg!
Älskar er! Många kramar från mig!

Trackback