Christmas tree

Har alldeles för mkt läxa. Men av nån anledning så går det ändå hyfsat bra! Tror jag är rätt bra på att planera min tid och faktiskt är rätt konsentrerad när jag väl sätter mig ner för att göra den. Har ett hyfsat stort prov imorrn för Tech for theatre.., även inlämning av min "final annotated bibliographies" för ESL 101. Kommer dessutom få en article imorgon som jag måste förbereda en response för inför EPE på tisdag. Research paper som behöver vara klar nästa torsdag (har 4 sources kvar att läsa för den. Böcker, articlar, internet etc.). Har dessutom finals veckan därpå, så lär tillkomma en hel del läxa. Ska dessutom göra min final för Acting fundamentals 1 nästa onsdag, så jag och min scenpartner ska träffas i morgon kl 9.00 och repetera.
Kan i alla fall glädja mig åt vår fina julgran som vi pyntade idag^^

Kommentarer
Pappa säger:

Låter kämpigt. Hoppas det är kul också. Snart lov och vi får träffa dig :)

2011-12-01 | 23:31:59
Jossan säger:

Mickis!!! Det har snöat idag!! :D

2011-12-05 | 08:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback