I registret

Så idag har jag varit och registrerat mig för alla klasser jag ska ta under höstterminen. Yeeeeyh! :)
Får nog återkomma med vad exakt kurserna heter, men det blir i alla fall Acting fundamentals 1 (or 2), ngn sorts blandkurs om film och teater i stort, kommer att gå sång och matte och engelska (which is mandatory)... Kommer gå Esl 101, vilket är den högsta graden när det kommer till engelskakurser för utbytesstudenter.... Berättade jag förresten att jag lyckades nå näst högsta leaveln på mattetestet? Not to bad eyh? Med tanke på att jag inte räknat matte på 3 år!! Jag blev i a f stolt :)

Förövrigt ska jag göra audition för "Jazz intermidiet II" nästa fredag, så det blir skoj. Thumbs up!
Annars så var jag och Hiromi och luncha idag, sen hade vi bara tänkt att fönstershopa på Ross....
vilket slutade med att jag kom ut med en märkes-tröja och skor (Roxy)+ ett vitt linne!
(Dock till väldigt bra pris! 65,22 $ = 415 kr .... för det priset hade jag endast fått skorna i Sverige!)
(och jag vet... det är väl framför allt linnet som jag kan använda här i California-värmen, men se det som en investering! De andra två kommer passa perfekt när det verkar som att jag faktsikt kommer kunna komma hem två månader till Jul!! ;) 18 units people! Medan de andra pluggar 12..)

Kommentarer
Sofia säger:

Kul att se att allt is working out just fine XD Själv är det en månad kvar innan flytt, getting a bit nervous now!

2011-08-24 | 17:57:55
Bloggadress: http://lostinkyoto.blogg.se/
Mamma säger:

Snygga kläder o stövlar.

Du klarar väl av studietempot?! Det var många poäng. Du får inte plugga ihjäl dig, men det är klart att är det något som man tycker är väldigt roligt så brukar det gå bra. Du klarar allt du vill. Kram.

2011-08-24 | 18:46:48
Kaho säger:

Tycker om ditt har!! ;D



6 dagar efter, jag kommer aka till Taiwan :))

ska lagga manga bildena dar :)

Hoppas att du tycker om dem!

2011-08-25 | 18:13:46
Bloggadress: http://kkkaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback