Endast katten är vaken..

Och det är fan Sant! Mitt vardagliga eller bör jag säga varnattliga sällskap när jag springer runt med tidningarna is a bunch of cats! A whole lot of them, there is!
Fattar inte vad jag gör med mitt dygn egentligen....
Första veckorna gick okey, men nu börjar jag undra om jag inte börjat bli lite psykiskt störd (då jag bland annat börjar inbilla mig att det bor mördare och vampyrer i vidöppna containerar som jag springer förbi... då jag jobbar alltså)
Sov 2 h nu innan jag skulle ut i natt och kl 7.00 måste jag upp för att hinna till kirurgmottagnigen och operera bort cysta kl 8.00.
Efter det måste jag försöka ta mig hem i rippaste rasket och sova en liten stund till innan jag ska iväg och träffa Hanna och sedan Tobias.
Som sagt, fattar inte vad jag gör med mitt dygn (eller min sömn för den delen)
Men samtidigt kan jag ändå konstatera att jag mår jävligt bra.
Jävligt lycklig!
Jaja, nu tänker jag gå och sova en timma eller två innan det är dags att kliva upp igen.
Om nån frågar efter mig, är jag "in my happy place".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback