Yoga Weekend

Mmm....! Idag har jag tagit
lite lugna puckar och sovit ut, tagit
ett bad, läst och... faktiskt målade jag
också klart staketet!
So now it's Offically done!

Och shit pommes frites vad jag
behövde det!
Varit en riktig work out vecka annars.
Både fysiskt och psykiskt.
En av dessa pass som dock var
sjukt avslappnande var yogan på
Sävar Simhall (Where I actually will
start working this week! Happy simles on!)
Och var även på något vid namn
Yogaweekend där i lördags.
Steg upp vid 8.00 eftersom vi skulle vara
där 8.30 (frukost ingick)
PÅ SCHEMAT STOD:

Yang-yoga ( Den "manliga" starka, argerssiva
och framåtsträvande "kraften")
Man kan nog också likna detta med "work-out"
Yoga.

Där emellan åt vi frukost och fick en
föreläsning om mindfullness.

efter det var det dags för

Yin-yoga (Den "kvinnliga" lugna, själsliga och
inåtsträvande "kraften")
Denna form av yogan handlar mer om att lära
känna sin kropp och utövas mer spirituellt.
"Att känna andetaget"



Kanske en aningen svårt att förklara,
men helt klart en första klassig blandning av
träning och meditation.
FEM av FEM toasters!

(Kommer nog även att, åtminstone, instruera
inom yang-yogan inom en snar framtid.
Så råkar du svänga förbi Sävar, kika förbi
och ta ett pass med mig)




Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback