Slut

...... typ övertrött
Har jobbat asset av mig sedan
förra onsdagen.
Kan även förklara min inläggs
lösa blogg ;P
So here's a news flash for ya!
Har fått jobb! :D Och två st, till
köpet på det!
So are officially an employe at
Sävar simhall, dance instructor
of course... hehe, what else?
Har även fått arbeta med de allra
sötaste små 2-4 åriga ungarna när jag
vikat på förskolan Gungan :)
Philip, Moa, Vide och många fler
charmar mig som "%¤& ^^

Men det har sitt lilla pris....
.....(...har gått och lagt mig 21.30
i mer en en vecka)

Men ska absolut inte klaga, pengarna
bara strömmar in i fickan. Körkortet,
here I come! $thing, thing$
Cut the crap and good night...
CIAO!

Kommentarer
MYMiC säger:

Aww, det är ju asbra mikkis! :D

2010-09-22 | 20:15:32
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback