La Redoute - Mode på franska för dig

Älskar denna katalog!
Har varit lite av en tradition
att Jag, mina två systrar och mamma
tillsammans går igenom denna
katalog 2 g per år.
(Vår/Sommar, Höst/Vinter)

And it never gets old.
Snacka om att jag bränt pengar på
kläder från denna kedja genom mina år.
Thank God att dom har minipris!

I år blir det faktiskt en kofta från deras
minipris kläder. .... så någon märkbar skillnad
i plånboken slipper jag denna gång.
Tummen upp!




Syrenlila, kortärmad, stickad kofta :)

Men det bästa tycker jag personligen är att
det finns så Himla mycket att välja mellan
just för att de har så många olika märken.
Finns helt enkelt något för varje stil och tillfälle.

Personligen tycker jag bäst om Soft Grey,
dom har Alltid något jag blir lockad att köpa.

Och minipriserna är som sagt oslagbara.

http://www.laredoute.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback