Body and Mind

Body and Mind indeed!
Varit och jobbat på förskolan sedan
07.30 idag igen och lämnade även in min tapp..
... så nu ligger det väl snart en check i brevlådan,
figure of speach ^^
Sedan blev det även möte med jobb coachen.
Christina är hilarious! So thumbs up for that!
Blev även ett besök till The Body Shop, för att spendera
presentkortet jag fick där ifrån, strax efter födelsedagen.
Ännu en anledning varför du bör bli medlem!
(Vilket jag även förnyade under besöket.. mitt medlemskort
alltså)
Vilket även resulterade i att jag fick rabbat på
parfymen/luftrenaren med MANDARIN & TANGELO,
en check på sminkrådgivning för 150 kr och 3 för 2 erbjudande.
(för födelsedagskortet blev det en
Lipbutter med sweet lemon)
..... Och sist men inte minst, gick jag och hämtade min "Poweryoga"
bok jag beställt efter från Bokia. Jaaaaaa........ Body and mind.
Nu är jag i vilket fall aaaaaas trött... så blir att gå och lägga sig
i tid ikväll också, för blir tyvärr inte att sova ut imorgon heller :P
Så nu ska jag i vilket fall gå och ta lite namnsdagsfika,
det är Mikaela idag^^

Kommentarer
Hanna säger:

Grattisssss!

Det glömde jag ju helt när vi pratade i telefonen ;D

2010-09-29 | 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback