What can I say

It's just been such a great, great, Great day!
Superlördagen för mig började med att jag och Josefine tog och dokumenterade början av dagen, förberedde lunchen och dokumenterade lite till. D v s, jag gav oss i uppgift att filma från dagen medan Kajsa bad oss att fotodokumenter passen. Vi hann faktiskt hem en sväng på eftermiddagen också (för att hämta kläder and what not, vi skulle ha på oss när vi senare på kvällen drog ut och åt på Great Eastern)
Kl: 15.15 hade vi sedan våran release av DanZa passet.....
...... vi stod på en scen, med säkert 50 pers nedanför oss!
Snacka om happyface was on?! Typ det roligaste på länge :D Och vilken energi de hade sen!!
Tummen upp! Tummen UPP!

Asmysigt med avslappningen efteråt också, inne i simhallen. Fullt med ljus och snacks och plockmat och dipp och nachos och vatten och...
haha, nä ska sluta dryga mig, men mysigt var det i a f!
Kvällen avslutades med middag och mängder av ris med sötsur-sås, curry kyckling och biff med bambuskott på Great, som sagt^^


Kommer lägga ut en video av dagen i samband med Loca/magdans videon.
Tror jag ska köra en liten mix ^^
Hoppas ni också har haft en riktigt awesome lördag!
Sov gott!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback