This sucks Donky "biiip"

Så, äntligen frisk igen efter en veckas förkylning.......... eller inte?
Jobbade järnet i går (d v s från 8-14 at the kindergarden, sen nästan direkt iväg till Streetkids.
Efter det baletten och for the record I just wanna' say I felt completly of! Och efter det blev det att åka direkt till jobbet för möte), vilket självklart resulterade i att den där "biiiiiiiiip"
förkylningen kom tillbaka!
Men tänkte att jag kanske kunde sova bort det när jag väl kände huvudvärken och halsontet
göra sig påminda..................... Tror ni jag sov mycket eller?
Trots detta gjorde jag ett tappert försök att åka till jobbet imorse. Och nu 6 h senare har jag faktiskt tagit mig hem med livet i behåll, efter en hyfsat lugn dag på jobbet.
(Så lugnt det nu kan bli när man vickar som förskolelärare...)
Men nu tänker jag gå och kurera mig! Aka: proppa i mig ett halvt kilo vitlök, dricka några liter
te med honung och sedan dra en filt över huvudet och inte komma fram förens det blir vår.....
eller ja, tills jag är Helt frisk.
Yeap, det är vad jag tänker göra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback