Scarface

Vaknade upp med en fin tjock linje över halva ansiktet i morse... vilket fick mig att bli en utomordentlig kopia av Scar i lejonkungen.
Såg seriöst ut som jag lyckats ramla på mitt face kvällen innan och skaffat mig ett fatso ärr! Vilket jag verkligen inte hoppas att jag gjorde......... visst skulle det betyda minneslucka (?).... eller så går jag i sömnen?
Eller så fick jag helt enkelt bara kuddknövel rakt i ansiktet när jag sov... ja så kan det absolut vara.
Hittade även lite retard-ego bilder på kameran imorse.
Gud vad jag tyckte jag var finurlig igår när jag kom hem och lyckats få med mig en hel godispåse Utan att faktiskt ha gått bus eller godis!
Blev i vilket fall en väldigt, väldigt trevlig kväll igår med avslutning och singalong på Pipes tillsammans med Matilda aka Mattan!
Tack för middagen också Tobias, som sagt alltid trevligt med god mat och trevligt sällskap! Tummen upp!
Nu ska jag gå och städa!

Kommentarer
Jakob! säger:

Svar!

Haha Tack :D

Tror inte det händer så mycket :P Ska hem till en kompis och ha en myskväll och klä ut oss haha :)

Vad ska du göra då :)?!

2010-10-31 | 15:28:20
Bloggadress: http://thiswasfun.blogg.se/
tovs säger:

yaay mitt godis :D

2010-11-01 | 15:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback