It's not a wet cold, it's just cold!

Så idag gick jag upp till -6°C och gjorde mig i ordning för att ta bussen
in till stan (skulle ha möte med min jobbcoach).
2 Min innan bussen kommer inser jag att jag har fått ett meddelande
på mitt mobilsvar. Blipp* "Hej, det här är (what's her face) från arbetsförmedlingen,
jag ringer för att meddela att Christina Eriksson inte kommer kunna vara närvarande
idag och att hon meddelar dig om en ny tid snarast! Ha en fortsatt trevlig dag!"
Tur att jag inte hade hunnit gå på bussen ^^
Har i stället hunnit läsa vidare i min bok (Överenskommelser) som för tillfället
är jättespännande!
Och nu ska jag nog gå och försöka få lite gjort innan jag ska iväg på jobbet och undervisa Streetkids tillsammans med Josefine och sedan iväg på baletten!
(La ut ännu ett litet tips på hur du kan förnya din outfit med din gamla garderob.
Självklart inspirerad, eller i detta fall snarare plagierad, av min favoritskådespelerska Keira Knightley)

Kommentarer
klara♥ säger:

ååh keira knightley ♥

2010-10-21 | 13:51:19
Bloggadress: http://newvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback