I can not live without books!

Vad går väl upp mot en god bok? Har ni tänkte på hur gärna många av oss
drömmer oss bort från vardagen. Kanske med en bra film, ett program på Tv ... eller
precis innan vi går och lägger oss, med hjälp av en bok vi nästan inte kan släppa när vi väl börjat läsa.
Jag är helt klart en av dom! Finns det någon gång då jag Verkligen kopplar bort allt och blir helfokuserad, så är det när jag får drömma mig bort och ta del i någon annans historia eller äventyr.
Därför tänkte jag, för er som även ni har insett värdet i att läsa,
varje vecka nu en tid fram över, lägga ut ett boktips!
Böckerna jag lägger ut, kan variera mellan nyheter och böcker som jag själv läst
och av erfarenhet vet att man inte kan slita sig ifrån!
Och med det önskar jag er en trevlig läsning
och uppmanar er att vid varje veckas slut hålla utkik efter Veckans Bok!
Första boktipset kommer redan ikväll^^

Kommentarer
MYMiC säger:

Hahaha! Vad bra att du såg det nu då! ;)

2010-10-17 | 20:42:38
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/
Denise säger:

Jag måste passa på att tipsa dig om lite böcker (då jag läst de som du har tipsat om ;) )



Rosario är död är en helt underbar bok skriven av Maj-Gull Axelsson. Leta upp den. Det är ett måste!



Alla Hjalmar Söderbergs böcker är guld värda! I love them.



Stefan Einhon's böcker lika så! :)



Läs! :D

2010-11-08 | 09:39:15
Bloggadress: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback