Friday is Free day!

Lugn dag idag! Bjöd över min kära vän Hana-banana på brunch med American Pancaces på menyn och bänkning framför Tv:n med serien "We'll meet again". Kinda' corny, but totally awesome! ^^
....serien alltså...
Sedan var det bara att skynda iväg och hjälpa till inför SSSL:en (Sävar Simhalls Super Lördag... which is tomorrow.) Några skyltar blev skrivna, en scen byggd och några lappar klippta.
Sedan kom jag hem och åt Sushi med familjen.. och pinnarnaaaaa!!! ^^
Nu så tänkte jag nog gå och ringa mina små väninnor och höra om det faktiskt skulle bli utgång ikväll eller om vi tar kvällen inne?
Hoppas ni får en fin fredagkväll i alla fall!
Ps. Svar på kommentar, inlägg "Magdans":
"Postat av: Anonym
Kan du inte göra en egen koreografi till Loca och lägga upp den? :D"

Mitt svar är att jo visst kan jag det! Men det kanske tar ett tag innan den
kommer upp, har varit ganska busy,busy!
Dock kan du hålla utkik under kategorin "Made by Mikico" på sidan, så
borde den dyka upp där inom den snaraste framtiden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback