Kom och danza med mig!

Igår höll jag alltså i mitt allra första DanZa-pass på helt egen hand....
inte ens i mina drömmar trodde jag att det skulle gå så bra! Fy F vad kul det var!
Plus att jag höll i min surprise-stil, vilket var orientalisk dans/magdans. Haha, and surprise, surprise, det blev till låten Loca med Shakira.
Idag har jag varit såååååååååå glad, för ingen anledning alls typ.
Eller okey, fick ett total ryck att kolla en massa upp en massa utbyteslinjer abroad, då jag är så sjukt avundsjuk på alla vänner och bekanta som dragit iväg eller ska iväg utomlands och resa eller studera.
Så nu ska jag kolla om EFs broschyr har lyckats hitta sin väg in i min inkorg om universitetsutbildningar i USA!
Jaja, ska iväg och jobba ihop lite pengar nu så att jag faktiskt kanske kan slå mina planer i verket ;)

Kommentarer
MYMiC säger:

så söt bild på dig ^^

2010-11-16 | 20:07:29
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback