It's a beautiful day, don't let it get away!

Asså, kan jag lägga av! Okey, jag vet att jag är nostalgisk när jag måste slänga bort gamla grejer.... men när man sparat på så här många tandborstar, då har det faktiskt gått till Överdrift!
Nu ska de bort, bort, Bort! Och sen ska jag köra en liten rannsakan av mitt rum..
.. No mercy!




Har faktiskt redan hunnit vara lite effektiv idag, då jag varit och tränat magdans med Zandra (som ska gifta sig) och hennes brudtärna Terese. De är så dukitiga.. och det är ändå bara andra gången de kör!
Ska dock lägga ut några videos med lite basic magdanssteg och rörelser, så de kan träna lite hemma emellan åt.
Kan nog hända att dessa videos också dyker upp här på bloggen i samband med Loca- magdans/SSSL videon.
För övrigt är det helt underbart väder idag, gnistrande snö och sol, så nu tänkte jag och lill syster-yster ta en liten prominix! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback