Explosion

Yeap! And a Happy-Explosion till råga på det!
Borde egentligen gå och lägga mig bums, eftersom jag ska upp och jobba imorrn kl 07.30 ´-`, men kände att jag bara var tvungen att skriva av mig lite av min lycka först.
1: Vi hade avslutning med Streetkidsen idag, åh de var såååå underbart duktiga!
Seriously tear in My eye! :)
2: Var på baletten för första gången på få se nu...,1,2.... 3 veckor! And I rocked!
Kände mig typ bättre än vanligt, (under omständigheterna som rådde)
3: Hade mitt allra först (halva) Yoga-pass... som ni kanske såg i inlägget innan...
och fick seriöst typ MVG av min mentor! ^=^
Fatta att jag är nöjd över det, seriöst ni skulle bara Sett nervvraket som satt här hemma
tidigare idag och bah: "Uhm, få se nu, andas in? OJ! Nej deeeet var andas ut"
Hon hade som hon själv uttryckte det: "I princip inget att anmärka på"
Det enda som kom upp var att jag skulle kunnat dela upp mina stående positioner med en solhälsning, så man inte behöver stå så länge på samma ben.
Hahaha, hon gav mig även ett plus i kanten för att jag inte hade en gnällig röst..
... höhö, vet! Min silkeslena stämma alltså ;]
4: Pappa hade spelat in den exklusiva "bakom kulisserna" visningen av Harry Potter och Dödsrelikerna som gick ikväll kl 20.00 på kanal 5!
Gissa vad jag ska se imorrn?
Och vad jag kanske ska se på Lördag! :D
God natt från en glad kicka!

Kommentarer
guevacci säger:

tack för tips ;D haha självklart, twilight in my heart (a)<3 hoppas du får en toppen fredag kväll, drick inte för mycket om du nu ska parta ;P hehe.

2010-11-19 | 16:53:26
Bloggadress: http://guevacci.blogg.se/
MYMiC säger:

HAH men omg, ska också se harry på lördag!! Vilken tid? :D kramo♥

2010-11-19 | 22:45:29
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/
sigrid säger:

sv: lungt ! :D jag har också bloggpause nu egentliegen, skulle bara in och kolla lite på bloggen :)

2010-11-20 | 12:16:35
Bloggadress: http://sigridsundqvists.blogg.se/
liindblaads säger:

nee men jag håller med dig

2010-11-20 | 21:25:31
Bloggadress: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback