Allhelgona

Tänkte att det är på sin plats att anordna en liten tyst minut här på bloggen idag då det är Allhegona och allt..
Så ta er tid att skicka iväg en liten bön för nära och kära, saknade, levande och döda!
För det tycker jag att alla som finns i våra hjärtan faktiskt är värda... en minut av tystnad, för att visa att man minns dem!


Personligen vill jag skicka en bön för min familj, min mormor (som fortfarande kämpar emot bröstcancern) och några framlidna släktingar. Bland dessa min gammelfarmor Edith, frisk som en nötkärna och boende i sitt eget hem, enda in i det sista!
Så vill jag också bli....
I vilket fall, kommentera frasen "I pray" för att visa att du är med!



Kommentarer
liindblaads säger:

Joo du ahr rätt! men asså jag tycker e man inte nöjd med sig själv så tycker ja att man ka få göra de om man vill :)

2010-11-07 | 14:34:00
Bloggadress: http://liindblaads.se
Erika(jyringen) säger:

viktigt att komma ihåg dom som lämnat oss men oxå viktigt att komma ihåg att visa dom som fortfarande finns här hur viktiga dom är! =)

2010-11-07 | 14:48:08
Bloggadress: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback