När saker går till överdrift

Nu så. Nu är det äntligen över! Eller ja... nästan i a f.
I helgen gick det sista mega-projektet jag hållit på med på sistone av stapeln, and that feels great!... och lite konstigt..
Men i vilket fall som helst, så blev det väldigt Lyckat!

Måste dock säga att det som jag känner mig mest överväldigad över är att jag än en gång är Fri! Fri att kunna göra vad jag vill, fri att starta nya roliga projekt.... dock kanske inte lika många och stora denna gång..... Och, jag slipper känna någon jäkla stress över en massa förpliktelser till typ 100 olika personer som man bara Drunknar i.
Och då räknar jag in förpliktelser till familj och vänner, som jag absolut inte hunnit prioritera som jag velat under det senaste halvåret.
.... Den arbetarrobot som jag varit ;P
Så det är med glatt hjärta that I'm announcing: Jag är fri! Så nu tänker jag ta igen all missad tid med släkt och vänner. Det är jag skyldig mig och er :)
Sen vill jag gärna visa en video jag hittade nyss. Är inget stort fan av Mily Syres i vanliga fall, but a kinda' digged this one :)
Ha det bra tills vidare!
Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback