Checklista över awesome helg

Äntligen börjar saker och ting varva ner and go back to normal.
Helgen har varit underbar, so far! Men i morrn väntar ännu en sista skoluppgift, men också lite annat smått och gott :)
Fredag:
1. Redigerade klart 5 av 7 scener till min film. Tummen UPP!

2. Åt Tacos ;) höhö

3. Var och grillade med Idil och några kompisar till henne.

4. Sen såg vi Vampire Diaries (it was ... tasteful)

Lördag:

5. Jag och Idil for på föreläsning för Forix som sponsrar vår gala. De bjöd på fika och lunch. Tummen upp!

6. For sedan och kollade på danslinjens föreställning. (haha, this bots are made for walkin') Lyckades få med mig Josefine också och kolla.

7. Sen gick jag och hon till Hemmakväll och lyckades hitta en massa nya jättebra filmer. (Guess a movienight is commin' up)

8. Hann spendera lite kvalitetstid med la familla också.

9. ... och lite kvalitetstid med the long time friend Hanna. Blev lite filmkväll med mycket tårdrypande filmen inspirerad av första världskrigen "Merry Christmas". (Helt klart filmtips!)

Söndag:

10. Dansuppvisning

11. ?

12. ?







Cut the crap...
Ciao

Kommentarer
Hanna säger:

Fet film, faktiskt :]

2010-05-09 | 00:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback