All Clear!!!

Ahhh! Varenda jävla skrivuppgift klar!! :D
Kan inte ens uttrycka min glädje! Nu känner jag mig till 100% fri för första gången på läääänge, länge, länge...
And I'm going on! To a place in the sun, that's nice and warm! And I'm sure they have a place for you too... O o ooh!

- för att citera Gnarls barkley
Ska faktiskt to a very sunny place i sommar :)
Blir ännu en mysigt spännande bilresa genom Europa med familjen i Juli, slutmål Italien! ....... höhö, chocking.
Nä, nu ska jag gå och njuta av min Frihet, bara 13 dagar kvar till studenten nu! Whhaaaa! HELT galet!
Ska ringa Josefine nu, för ikväll blir det absolut myskväll med Pearl Harbor och våra favorit killar Josh Hartnett och Ben Afflek.

..... Inse faktum Josefine, Josh slår Ben med hästlängder anytime ;) höhö


Whaaaa, vad jag är glad!





Cut the crap out allready ;D ...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback