Prince of Persia: The sands of time

, för er som inte vet det är jag
ett galet fan av
Pirates of the Caribbean triologin
och nu har det även kommit en ny
film i denna anda.
Jag var och såg Prince of Persia i
måndags, som hade premiär tidigare
i vår.
Hade väldigt höga förväntningar på
filmen eftersom den är från
Skaparna av Pirates!
Men trodde faktiskt inte att filmen
skulle överträffa mina förväntningar.
Haha, väldigt komiskt måste jag säga
att filmen hade samma inverkan på mig
som när jag var 12 år och såg första
Pirates filmen.
Så ni kan ju tänka er att jag var
a bit astound.

Så det är mitt stora filmtips till er nu
inför sommaren.
Har ni tråkigt någon dag, eller
att det kanske är regnigt och trist..
.. så fäll upp dit paraply eller maka
dig ner till biosalongen
och se Prince of Persia!

Filmen har allt!
Allt från otroligt snygga stunts,
till romantik och en bra historia,
vackra förtrollande miljöer..
.. Och, snygga och bra (!)
skådespelare of course ;)
Här har ni trailern.
Enjoy!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback