"Dalarna dag 2": Europa resan

Hola!
 Idag har vi varit pà Carl Larssons gàrden
 och tittat pà konst och hur
 den kànde konstnàren och hans fru bodde.
Senare tog vi en svàng till Falu koppargruva.
 Har varit dàr ca 4-5 gànger under mina
sommarlov hàr i Dalarna, but the guide
has Never been this awesome! 
 Snacka humorn och beràttartekniken....
... eller sà tyckte jag det bara blev lite
extra spànnande fòr att guidningen var pà 
engelska.

Tyvàrr inga bilder idag, blev lite lat eftersom
jag bara lànat datorn som snabbast av min 
kusin Elisa.
... Plus att internet dòr hela tiden :P

Men ni fàr ha det sà bra tills vidare! :D
 Imorrn ska vi och se den spànnande
fortsàttningen pà Twiligt serien:
Eclipse!


Cut the crap...
Ciao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback