Uppdatering Italien: Europa resan

Okey, sà lite kort om de
tre senaste dagarna.
Dag ett:
Var vi pà stranden,
Spiaggia Bianca.
Alldeles underbart
klart vatten och vit sand
(àven om sanden klibbade
fast vid mitt hàr hela tiden)
Brànde mig fast jag hade
20 i solskyddsfaktor ... :(
Sà smòrj in ER!!!
Dag tvà (igàr):
Var vi och shoppa pà
Igilgi :) Hittade tvà tròjor
pà REA/SALDI dàr. En hoddie
och en skjorta.
Fràn H&M och Zara fòr 22£
tillsammans!
Sen drog jag, Eli och Jossan till
Delta fòr att tràffa kompisar
och Bada! :)
Idag:
Har packat, ska och bada i
poolen nu, sen kanske vi ska
in till Campi och tràffa Eli's kille
och resten :)
Imorrn bàr det fòrst av pà en
liten tripp till Cinque Terre (!)
och sen bàr det av hemàt igen.
Tills dess
Ciao tutti!!

Kommentarer
MY säger:

Gud vad härligt allting låter! :o

Du måste höra av dig då du kommit hem, kram! ^_^

2010-07-17 | 00:32:44
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/
Hanna säger:

Åh, det låter alldeles,

alldeles Underbaaart !

2010-07-22 | 23:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback