Slutstation Italien

Nu àr vi framme! :D
Och vi bor i en borg! :O
Vi kom i fòrrigàr, sà gàrdagen
spànderade vi vid gàrdens
pool :)
Senare pà dagen kom Eli's
kille Leo och Samuele
(and he got the hots for me)
Inte sà bra med tanke pà
att han har tjej! Fy,fy!
Men kan tànka mig att han
var ganska nòjd och glad
med tanke pà att vi badade
typ hela dagen + kvàllen.
Annars spelade vi biljard, àt
god mat och umgicks.
Idag har vi varit och gàtt i
bergen.
Superfint, men inte nàdigt
med backarna nerfòr med
bilen sen.
Jàkla serpentin vàgar!
Makes me want to puke :S
Litterly!
Fòr òvrigt stannade vi till
pà en restaurang pà vàgen
hem i sjòròvarstuk (Just my
thing ;) ) Och dàr testade jag
att àta svàrdfisk.
Smakade typ som en blandning
mellan lax och kyckling.
Alltsà att rekomendera! ;)
Vi fàr se om jag hinner
rapportera ngt fràn bilresan ner
i veckan.
Kan i varje fall skriva lite om
vad vi har fòr oss hàr i Italien.
Resten fàr jag kanske skriva
nàr jag kommer hem.
With love from Italy!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback