Falling in Love

Tror jag håller på att bli kär!
Eller... så kär man nu kan bli i en kändis ^-^
Har i varje fall definitivt hittat mig en ny Idol...
Hon kan definitivt spela Allt! Från blåst blondin, till sjungande vilsen brud i Mamma Mia.
Totally crazy psyko bestfriend i Jennifer's body och filmen Dear John kinda' speaks for it self.
Dessutom kommer hon vara med i en film som jag längtar en Aaaaaning efter att få se, nämligen:
"Red riding hood"
Sen sjunger hon helt makalöst också och påminner mig extremt mkt om bästa vännen Hanna.
Och dessutom ser hon ju ut som en ängel eller what not? Sjukt snygg i a f,
but to be honest....
vilken av alla dessa filmisar gör inte det ;)
Får bara akta mig så att jag inte blir lika besatt som jag blev av favoritskådespelerskan Keira Knigthley!
Cut the crap...



Kommentarer
viki säger:

Wow jag tycker hon sjunger jättebra! Smått kär jag med nu :)

Allting bra med dig idag? <3

2010-12-20 | 17:37:08
Bloggadress: http://vikisblogg.blogg.se/
viki säger:

Hej! Hur mår du? :)

Bra hoppas jag!! :D

KRAM!

2011-01-06 | 15:14:53
Bloggadress: http://vikisblogg.blogg.se/
Hanna säger:

Nej men NU får du banne mig ta och skriva ett nytt inlägg!! Det är ju kul att läsa något nytt juue :)

2011-01-16 | 02:25:14
HANNA säger:

Jag lämnar officiellt den här bloggen nu!! Det är en månad sedan du skrev sist..

2011-01-17 | 23:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback