What's in your head?

In your head..
Zombie, zombie, zombie!


Iisssh! Drömde om zombies i natt
som ville komma och äta upp mig.
Inte det trevligaste jag drömt precis,
och det enda sättet jag kunde överleva
på var om jag tog mig högt upp i ett träd.
Stupid, I know! Men det var så otroligt
logiskt då!

Jag tog mig aldrig upp i något träd, utan
istället fick Edward Cullen komma till min
undsättning. (Vill bara göra det klart för er.
Nej jag är inget Galet fan, även om jag älskar
serien) men det visade sig att han inte Hade
så mycket att skryta med, då han inte ens
kunde springa ifrån zombiesarna utan att de
hann ifatt och försökte börja nafsa på mig
(vilket de i och för sig typ gjorde genom halva
drömmen ändå men) Så plötsligt uppenbarade
sig hela familjen Cullens där i en bil. Guess he
had to call for backup?

Det fula med drömmen var att jag vaknade upp
flera gånger och tänkte,
"åh, skönt! Bara en mardröm".. men så enkelt slapp
jag tydligen inte undan, utan fortsatte självklart
att drömma typ där den tidigare drömmen tog slut.
DO I HAVE SOME KIND OF SECRET DEATHWISH?!
(...or probably some sort of mental disorder,...
...stupid dream ;P)

Om det här var min hjärnas sätt att testa mig
inför en dödshotande situation (med zombies)
skulle jag inte klara en sekund.

Dessutom utspelade sig hela skiten på mitt kvarter..
.. OCH i mitt hus!
Vilket resulterade i att när jag väl bestämde mig
för att gå upp, tippade jag på tå i säkert en halvtimme
runt i huset......... You know, just in case If the world
had turned zombie on me over one night.

Vilket jag gladeligen kan säga att den inte hade :)







Cut the crap...
Ciao!


Kommentarer
Hanna säger:

Hahahaa men drömmer du inte jätteofta om sånnadär läskiga saker ? Och att det ofta utspelar sig i ditt hus med ? Dude, be careful! ;)

Jag drömde (X i taket) att jag var på en michelle-branchkonsert i Sävar skolas matsal tsm med Hanson i natt, altså att jag och Hanson hängde tsm. Det var en bra dröm. När jag vaknade var jag glad hela dagen.

2010-08-26 | 11:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback