Pipes of Scotland

Var ute med några väninnor igår kväll
och vägen ledde oss snart mot "Pipes of
Scotland".
Ett mycket undervärderat ställe som jag
och de 2 Hannorna började upptäcka vid
vårens slut.
Jag lovar! Otroligt mysig miljö, billig alkohol
och inget inträde, lugnt mycket mer värt
än att slösa bort flera hundralappar
ute på en nattklubb.
And on top of it all, what can make you feel
more Irish?

...... uhm, I mean Scottish :]

Det blev även några tequila rundor under
kvällen. Endast 32 spenn för åkturen ;)

Sen blev det bara att dra på mjukiskläderna
och dra ut till Döbelnspark för att kolla på
några bekantas spelning. Misplaced....
.... heter bandet alltså.

Hade till och med turen att stöta på en vän
som jag inte träffat på länge och fick skjuts
hem till min kära vän Josefine på köpet!
Not to bad I muuust say.

Föööör att sammanfatta hela rabaldret,
helt klart 5 av 5 toasters!
Tummen upp!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback