Klart slut

Det är var sommarlovet är.
Helt klart slut!
Igår var det fullrulle igen.
8.15 Am åkte jag till
körskolan öst på stan för min
andra körlektion.
Katastrof!
i början i vilket fall, men sen
fick jag full kontroll igen.
Yeah, I know.. what can I say!
I'm a quick learner ;)
...... eller nått?

Vilket jag även fick visa prov på
senare på dan då jag var och test-
jobbade på
"Sävar restaurang och pub"
Smått paniken i början! Shit, vad
mkt grejer de var att hålla koll på
+ att de bad mig hämta grejer som
jag inte hade en aning om var de
befann sig (eftersom de inte ens tagit
sig tid att visa mig det... dum ass)
Så jag tror det var så där vid 5 tiden
då jag kort sagt börjat skaka på grund
av stressen och lugnt sagt paniken, som
jag tänkte: "No way in Hell! Jag säger
upp mig om jag får jobbet"
Men efter en cola och lite mer tid började
jag gå på rutin, men tänker i varje fall
inte testjobba något mer.
Next time I will have my paycheck!

+ att jag blev uppringd av Sävar simhall
igår, som hade läst mitt CV och tyckte
jag skulle passa som danslärare mm. hos
dom! :D
Not to bad eyh? Två jobb på en och samma
dag!
Avslutade i varje fall kvällen med
att varva ned hos Hanna och filmen
"The Karate Kid"
Amazing! I must say :)
Har inte haft en sån filmupplevelse sen jag
var typ 7 år gammal och såg Mulan.
Anyways, blir att ta det lugnt idag med
innan allt drar igång igen.
Och träffa vännen Josefine :)
Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer
Hanna säger:

Sounds like a good day to me :D

2010-08-28 | 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback