Bröstcancer eller cysta?

Okey, så imorgon smäller det!
Imorgon ska jag äntligen till
kvinnokliniken och kolla upp klumpen
i bröstet jag haft sen i våras.

Inser nu hur fuckt up fullt upp jag
måste ha haft, då jag inte ens
hunnit kolla upp en sån viktig sak.

... Och sen var det ju Europaresan
och allt.

Har i varje fall inte velat prata om det
även om jag varit orolig över det ganska
länge.
(Dessutom går det i släkten)
Kändes inte precis som om jag skulle vinna
att oroa andra med det och då dessutom
oroa mig själv mer.

Men imorgon smäller det alltså!
Håll tummarna!



Ciao..




Kommentarer
MYMiC säger:

Hahah "I'm on a horse..!"



Awaw, hoppas det gick bra. Jag ringer dig ikväll, ok?

Kram :*

2010-08-19 | 16:19:08
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback