Bröderna Dunkels

Tänkte att jag skulle tipsa om en
annan blogg för en gångs skull.
Med två killar som min lillasyster
följer flitigt sen hon, som hon själv
vill uttrycka det, "blev förälskad i
bandet Industri Royal"

Måste säga att även jag föll pladask
för dessa bröders skriverier.
2 lustigkurrar kan bara sluta med en
sak: Succé!



http://nyheter24.se/blogg/dunkels/page/9/

Läs deras inlägg om vattensalamandrar
och fotbolls VM. Dessa var de två första
inläggen jag läste :)
läs även inläggen Get och Trött på sida
10.

Vilket fall helskön blogg!....

... önskar i smyg att jag kunde vara lika
rolig... .. humorkurs?



Industri Royal spelade i vilket fall i Döbelns-
park gårdagen till ära, så det var bara att
följa med min lilla nykära lillasyster och kolla.
Sjuk scennärvaro de där killarna har :)
Tummen upp!


Shit inte tänkt att det här inlägget skulle bli så
långt!

so I guess I got to cut the crap...
Ciao!

Kommentarer
MYMiC säger:

Hahaha ja, dom var ju party på scen också bah: ni måste komma närmare..för jag ser er inte! Hahahaha xD

2010-08-23 | 21:47:51
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback