Mysig dag

Grattis grattis Vicky! ska jag börja med att säga :)
Har verkligen varit en så sjukt mysig dag! Känner hur jag börjar varva ned för första gången på flera veckor.
Varför ska allt vara så jäkla häktiskt?
Oh well, saker och ting börjar i alla fall att sakta ner en aning igen... so that's good... I guess?
I vilket fall, känner mig helt klart på bättre humör. Tror att det beror stor del på att våren äntligen kommit!
Alla går omkring i vår-jackor och kjolar (inklusive killarna ;) just kiddin')
I vilket fall kände jag av det starkt idag då jag lyckades hitta ett par vårskor och en bikiniöverdel i samband med att jag skulle köpa en blomma till Vicky som fyller år idag.
Haft jättemysig familjemiddag också (Som vanligt väldigt roolig)+ att Martina var hemma med oss första gången sen hon var i Texas :)
Jaja, det var the updates för tillfället.
Ha det bra så länge!
Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer
MYMiC säger:

Snygga saker! :D

Har du fått din studentmössa än då?

2010-04-21 | 22:17:51
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback