Jävlar!

The word of the day.

Vet inte hur många gånger jag sagt det idag (+ en massa andra fiiina ord).
Har suttit på film i Västerbotten halva eftermiddagen och försökt lägga in film. Tror ni det gick bra eller?! ..... Ja faktiskt gjorde det,.. till slut.
Först gick det inte att lägga in någon film alls, trots att jag fick hjälp av Victor (teknikansvarig) och efter ca en timme kom jag på knepet att ladda in så långt det gick (.. vilket var några få sekunder, högst 45) och sedan starta om datorn efter varje gång. ........ SKAM DEN SOM GER SIG!

I vilket fall, efter 2 h till så gjorde även Victor ett försök till att få överföringen att funka. Och det var då vi listade ut det! :D
Så nu ligger i varje fall all film från HDV kameran inne och imorrn tänkte jag göra ett förhoppningsvis Mer lyckat försök att gå och ladda in den sista filmen som spelats in med DV kamera.
Ibland när det är stressigt skulle det helt klart vara skönt med en lightswitch
för humöret!




Förutom det där har dagen faktiskt varit oerhört bra! Tummen upp!
Cut the crap...
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback