Härliga helg

Yeap, it certianly was :)
Oldys och 5ive i fredags (Observera att outfiten jag har på mig på vimmelbilden är från Oldys utförsäljning)
Annars har jag haft en väldigt lugn helg. Har varit tvungen att ta hand om my little sister (inte för att hon är så liten längre men) mamma och pappa var bortresta i helgen.
Här ser ni i varje fall resultatet av kvällens matlagning. Mm, mm, mm kyckling sallad med krutonger och fetaost ;] can it be any better?
Mer om min helg säger jag inte ;)
Men den var vääldigt lyckad!
Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer
MYMiC säger:

Aaa vad gott det såg ut!

Nu blev jag hungrig, haha :D



2010-04-29 | 22:13:16
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback