Whaaaa! Dancehall fest på Scharinska!

, om jag inte nämnt det tidigare var jag och två andra tjejer (Victoria och Sanna) "Gogo-dansare", på Scharinska förra helgen. Major dancehall party och den som missade det Missade verkligen nånting! 
Serengeti
och Gaia kollektivet var där och spelade Live!! (mer om dem kan ni läsa på www.idilyaao.blogg.se)
Och sen var alltså vi där och dansade..
Detta var alltså förra helgen,  so bummer ... men om jag har hört rätt låter det som att det kommer ännu ett av dessa event snarast, så ta chansen då ;)

Det var insane!! Tror aldrig jag har dansat så mycket i hela mitt liv... (i och för sig aldrig varit så nära på att svimma i hela mitt liv heller) Var seriöst 40 grader där inne! och vi var ju tvugna att dansa konstant, eller ja nästan, typ 10 min dans, sedan 10 min pause... men ändå, exhausting enough.

Så här är en video ifrån slutet av kvällen (var äckligt trött där... och lika blöt som om jag hade duschat) men man fick av någon anledning ändå värst kicken när man väl gick upp där och dansade :D
Här har ni videon, .. och lite bilder :)

Enjoy:



    
                        

Byebye, and party like a RockStar ;)

Cut the crap...
Ciao!

(P.s gå in och kolla på min nya blogg www.themoviemakingproject.webblogg.se , tror att ni kan finna den intressant ;) d.s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback