Sjuk-dag

Mmmm, gud vad skönt det var att va hemma idag.
Exactly what I needed! Och knarkade väl inte riktigt vitlök... men nära på. Gjorde ett antal vitlöksbröd till lunchen, så nu borde väl jag bli frisk?
Måste dock ändå in en sväng till stan idag, jag, Matilda och Josefine ska och träffa Josefins pappa och någon filmexpert idag, för de ska kolla på vårat projektarbete.
Antar att ni listat ut att vi ska gör en film.
Så har suttit som en tok idag och skrivit för att få klart storyboarden som vi ska ta med oss och visa.
Har seriöst hårda bubblor på fingrarna..... I wrote like a maniac!!

Mer om filmprojectet får ni dock gå in och läsa om på www.themoviemakingproject.webblogg.se
Så gå in och kolla där,... sidan är nästan färdig.
I alla fall skulle ju ta en bild varje dag till bilden på skolan och temat är lila, så här kommer dagens lila sak:
(Lila morgonrock)

Denna har jag alltså gått omkring i halva dan.
Jaja, måste sluta nu om jag ska hinna med bussen,.. ta er en till på den andra bloggen oxå ;)
Cut the crap..
CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback