Seg deg....

Aaaààhhmm!
Brrrrrrr, brrRRRRRRRRR, BBRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
Dunk,dunk,DUNK!!!!!!
Va, vad jag vaknade av i morse 8.00, vilket lett till en av de segaste dagarna pà làànge.
Fòrsòkte ignorera det i bòrjan (Det irriterande ljudet dà) Men till slut blev det seriòst outhàrdligt!!
De hòll pà att renovera en bit av utsidan av huset... dock hade jag innan jag insàg detta hunnit dunka stolen hàrt i golvet ett antal gànger fòr att fà dem att hàlla tyst dàr nere! (Viket var den ursprungliga kàllan jag trodde ljudet kom ifràn.... ahah, de màste ju undrat pà vàningen under vad mitt problem var)
Sà efter en stund hade bàde jag, Karin och Elisa samlats yrvakna och en aning irriterade i kòket, dàr vi sedan satt en stund och planerade hàmnd aktioner, som "iskallt vatten" och "sòmntabletter i kaffet"

Haha, ja ja, hade ju mina tvà andra danslektioner igàr, sà nu har jag en del film och foton som ni kan fà kolla pà :)
Dock kommer videon senare fòr den krànglar lite, men hàll utkik ;)
Hàr kommer bilderna i a f:



(Alltsà foton fràn blandgruppen i HopHop fàrn igàr(vàldigt blandade àldrar sà hade en halvavancerad grupp)
sedan en bild tagen strax efter orientaliska dansklassen)

Och sedan var det en anonym person som efterfràgade att jag skulle ta nàgra bilder fràn Campi Bisenzio (observera att detta àr en bit utanfòr sjàlva Florens) sà hàr kommer àven lite bilder pà platser dàr vi hànger pà med dessa personer:





(Bilder fràn Elisa, Karin och Robertos kvarter, fràn Cafet dàr vi hàgder pà eftermiddagarna och parken dàr vi tràffas pà kvàllen)

Ajja, màste gà och gòra mig i ordning nu
Cut the crap...
Ciao!




Kommentarer
Jossan! säger:

Jag vill att du tar mer bilder! Mer, mer! Mycket mer!!!

2009-09-10 | 20:56:37
Mamma säger:

Jätteroligt att läsa din blogg och se bilder. Läskigt med "pedofilen". Ha det bra. Älskar dig.

Ha en bra 18-årsdag imorgon. Vi firar dig på söndag. Puss och Kram / Mamma.

2009-09-10 | 21:25:23
Nils säger:

Hur går det med filmerna från lektionerna? :0

2009-09-22 | 13:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback