Ovàntat

Sà imorgon, eller ja, idag i o f sig sà bòrjar alltsà mina danslektioner, ska filma och làgga ut bilder fràn detta sà ni fàr se lite hur det gàr :)
Sà ikvàll har jag fòrsòkt att kirra lite av Elisas kompisar till mina danslektioner, ..... hehe, And I may just say that I think I will have a kinda' big group tomorrow, àtminstonde pà streeten.

Men har ju inte hunnit med bara det idag, fast tror jag tar det i punktordning sà det slipper bli lika làngt som igàr:

1. Gick upp kl 9.30 fòr att àka bil i typ 2 h till Abetone (fint, alplikt berg) dàr jag och mina slàktingar (Karin, Robert, farfar Uno och farmor Ulla + Elisa och hennes kille Leonardo) gick omkring i ?? nàgra timmar i a f

2. Akte bil i ytterligare nàgra timmar fòr att komma till en vàldigt fin och lààng hàngbro, samt ta en glass i samma by denne befann sig i.

3. Satt och flummade med mina slàktingar ute pà balkonhgen òver en fòrdrink
( vi satt seriòst och garva àt allt!! observera dock att min drink var alcoholfri, sà jag antar att jag helt enkelt bara àr lite knàpp, haha)

4. Kràftmiddag, mycket mysigt med ljus och lycktor.... och màste sàga att jag àr vàldigt stolt òver mig sjàlv att jag bòrjat àta kràfter ;D

5. Akte ut till parken och tràffade Eli's kompisar, vi gick till en bar fòr att mòta fler av dom......
Dàr fick jag stàende ovationer!!!!??? What, trodde verkligen inte de skulle bli sà glada att se mig igen :) Kòrde kareoke med Jasmine och fick mer aploder, sedan gick vi tillbaka till parken och chillade + kirrade till mina lektioner dà :)

Ajja, det var den korta versionen, imorgon ska jag och Eli till "I Gigli" (shoppingcenter) och shoppa, bland annat "gympa skor" till mig eftersom typ alla mina àr ner gàdda...

Buona notte
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback