My very own surpriseparty in Italy!

Okey, så för er som läst mina tidigare inlägg så vet ni ju att discot vi skulle åka till på fredagen visade sig vara ett Surprise party för mig!
Först fattade jag inte det, vi kom in i lokalen och det ser typ ut som en vanlig fest/diso, men sen kommer Eli's kille Leo fram till mig och pekar på något bakom DJ:n.

"Aaaaaaahhhh! Oh My GOD!!" var min reaktion samtidigt som jag typ "satte" mig ner på golvet in surprise!
Bakom DJ:n hänger världens största banderoll där det står:

"Happy Birthday Mikaela 18 years"

Fortfarande, Omg,omg, OMMFG!
Fatta att de hade fixat ett party till mig med drinkar, Dj, discobelysning etc!
Och alla som jag lärt känna där i sommar och nu var där.
Once again, thank you guys over and over and over again!
Serioöst en av de finaste kvällarna i mitt liv :) blev väldigt rörd..
Så här har ni lite bilder och VIDEOS från kvällen
Enjoy:
Btw, musiken som spelas i video 2 var typ sån musik som spelades på festen, var tvungen att lägga till musik, min kamera är knäpp ;P
Såg ni bilden med min banderoll btw?
Pretty nice eyh ;)

Cut the crap..
CIAO tutti!

Kommentarer
Kaho säger:

Hej!! du har bytat frisyren ;D

va sott!!

och har kan jag se mkt bildena pa er!! tack ;P

2009-09-17 | 10:30:27
Bloggadress: http://kkkaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback