Italy uno mas

Hahaha, sàger jag bara!
Sà àr i Italien igen nu dà och min praktik bòrjar pà màndag.
Steg i vilket fall upp kl 06.30 fòr att ta flyget till arlanda. Vàl dàr var det tànkt att jag fòrst skulle ta bussen in till T-centralen och sedan dàrifràn en ny buss till Skavsta, to take the flight to my destination, Pisa Italia..
Min fòrsta làng resa pà helt egna ben :) .........? :O :(
Tror ni det gick bra? Haha, det fòrsta jag gòr àr sjàlvklart att glòmma resvàskan pà bussen pà nàr vi kommer till T-centralen.
Okey, det làter fòrmodligen klantigare àn vad det var men... eller nà fòresten, det var klantigt hur som helst...
men bòrjade snacka med en jàttetrevlig kille pà bussen (Johan beckstròm om jag inte minns fel... vilket inte vore fòrsta gàngen. Jag och namn... not the best combination) och nàr vi skulle gà av sà antar jag att jag hade blivit lite vàl inne i samtalet nàr vi bòrjade gà mot utgàngen fram i bussen (observera att min vàska i detta ògonblick làg och vàntade pà mig i tryckt fòrvar làngst Bak! i bussen).
Japp, insàg mitt misstag typ tvà sek efter bussen kòrt ivàg..... just my luck I guess.

I varje fall fick tillbaka vàskan och tog mig sedan till Skavsta flygplats. ( Btw,Tack sà mycket Johan fòr att du hàngde med mig och letade efter vàskan om jag inte sa det :) )

Vàl pà skavsta sà àt jag lunch fòr 100 :- !!!! Lite vàl dyrt tycker jag fòr en portion kòttbullar och potatis..
Och sov sedan hela flygresan.. utom typ sista halvtimmen dà jag satt och pratade med ett pensionerat par brevid som tydligen hade en gàrd i en stad nàra Florens dit turister tydligen brukade komma och bo och làra sig laga Italiensk mat....... "Gamla" mànniskor har alltid varit vàldigt intressanta i mina ògon, dom har varit med om sà mycket!

Sà àr i alla fall glad att vara hàr nu och tràffa alla igen, men nu màste jag sluta, det hàr var egentligen tànkt att bli ett kort inlàgg :/




Cut the crap
CIAO

Kommentarer
Malin säger:

Hoppas det blir kul ;D!

2009-09-06 | 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback