Hålla workshop i Florens!

Shiit!
Så för de som inte vet det så ska 3:orna på min skola (Umeå Internationella Gymnasium) det här året få åka på praktikvecka utomlands... de vill säga de som vill.
 I vilket fall som helst så kanske ni har gissat att jag är en av dessa.
Jag ska alltså till Italien, Florens, och hålla dans workshop i en hel vecka!

Måste dock ge credsen till min kära faster Karin, eftersom det är hennes förtjänst att jag överhuvudtaget får komma dit och hålla workshopen.

I alla fall, hela saken har inte kännts så otroligt verklig, eller ja, har nog inte fattat att jag ska dit och hålla workshop för en massa italienare, som ändå inte kommer fatta vad jag säger (eftersom inte särskilt många pratar engelska), förens NU!!

Och detta på grund av en affish Karin förmodligen bett Roberto (hennes Italienske make) som jobbar med advertising trycka upp... och som förmodligen just nu hänger över hela Campi Bisenzio


                                   


Det var alltså denna som fick mig att bli lite över exalterad, ville bara dela med mig lite av min glädje :D

Cut the crap..
and Ciao indeed.

Ps. kommer att uppdatera om vad som händer där ner under nästa vecka och lägga ut bilder och videos, så ni kan ju ta er en titt då ;) d.s

Kommentarer
My säger:

Helvette vad roligt :D

du får ha det så bra, Mikka :D



/My

2009-09-02 | 20:42:32
Bloggadress: http://ameblo.jp/mypsilon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback