Fullskàckat schema

Ciao tutti!
Shiit alltsà, man àker ner till Italien och tànker, "skola blandat med semester" .... eller inte?
Joo, semester àr det vàl alltid, men ingen vilosemester direkt.
Hòll ju alltsà den fòrsta danslektionen igàr Kl: 19.30 i Hip Hop.
Innan det hade jag dock hunnit gà "pà stan" fòr att kòpa ett par sneakers att dansa i (alla mina àr nertrampade, offcourse ;p)
Hittade i alla fall ett par + lite annat smàtt och gàtt. Bland annat ett par jàttesnygga skor (Anneli de àr exakt likadana som de blà du kòpte i Frankrike) fòr 200:-! De kostade egentligen 250, alltsà 25,00£, men hade sà tur att Lorenzo jobbade dàr igàr (en kompis till Elisa jag làrt kànna vars pappa àger butiken) sà han làt mig fà dem billigare :) Stort tack!
Och sen kollade jag àven efter en tillfàllig mascara eftersom min àr slut, och hittade en jàttebra fòr 2,90£ alltsà 29:- :O , sànt hànder bara inte, haha

Jaja, var egentligen inte tànkt att jag skulle sitta hàr och beràtta om mina fynd, ..
Hade i a f fullt upp igàr, detta dà bland annat, sedan àkte vi till gymmet fòr att kolla upp schemat infòr veckan och fòr att kolla in danssalarna, omklàdningsrum etc.
Hehe, jag fàr byta om i de anstàlldas omklàdningsrum, fàr det hela att kànnas àn mer seriòst àn vad det àr.
Sedan àkte vi som "snabbast" till en skobutik fòr att fòrsòka hitta ett par sneakers dà dà.
Hànde en jàtteobehaglig grej dàr :S

Blev typ incheckad av en pedofil... Gick fòrbi en 30 àrig gubbe inne pà affàren nàr jag gick och kollade efter ett par skor och nàr jag gàr fòrbi honom hòr jag hur han typ viskar "Fika" (vilket betyder fitta och snygging pà Italienska), sedan gàr han fòrbi och stirrar pà mig hela tiden bakom hyllor med skor, medan han slickar sig om munnen!! Hhhuhh! Ryser bara jag tànker pà det, hade seròst lust att gà fram och kicka honom mellan benen (.... synd att jag inte gjorde det.. ;/)

Men i alla fall, hittade ett par skor och àkte hem fòr att gà igenom lite saker infòr danslektionen samt àta.
Sen àkte vi till Academyc Center aka gymmet.
Hade dàr lektion i en timme med en vàldigt lite grupp pà 4 tjejer och 2 killar.
Menmen, kanske inte skulle ha fòrvàntat mig fòr mycket nàr det var fòrsta dagen gymmet hade òppet òver huvudtaget.
Men dom var duktiga och det var jàttekul :)
Har dock inga bra bilder, sà det fàr ni fràn senare lektioner.
Efter middagen àkte vi som vanligt och tràffade Elisas kompisar, gjorde àven nàgra nya bekantskaper och tràffade MR.BROWN! (har dock glòmt vad han heter egentligen... hehe, chocking) sà himla rolig kille
.. dock var bàde jag och Eli sjukt tròtta.
Sà nàr vi kom hem, slocknade vi direkt.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, eller ja, gjort làxa oxh gjort nàgra nya danser till pà torsdag.
Tànkte att jag ska làgga ut schemat sen sà att ni kan se hur min arbetsvecka ser ut.
Sorry att jag drog ut sà mycket pà det hàr inlàgget, ni som orkat làsa igenom hela sàger jag bara: Good job!



Ajja, lovar att inte skriva riktigt sà hàr utfòrligt om allt.... om det inte àr nàgot som àr vàldigt vàrt att skriva utfòrligt om ;)

Cut the crap..
Ciao!


Kommentarer
Anonym säger:

ta gärna lite bilder utomhus!:) får man se hur det ser ut.

2009-09-08 | 18:47:24
Lill-syrran säger:

åhhhh!!!! snacka om att jag är ganska avis just nu?! kommer typ gråta mig till sömns ikväll ;)du sa att du fick rabatt av lorenzo... var det han lorenzo som var så bra på engelska?? :) läskigt med han den där killen... har jag sakt att jag och cornelia träffade en pedofil i mvg i våras... ganska läskigt :s kul att du träffade mr.brown igen :P du måste hälsa alla från mig... sjukt snygga skor föresten och hoppas du får fler elever på onsdag... ciao! ciao! :*

2009-09-08 | 21:38:00
Lill-syrran säger:

åhhhh!!!! snacka om att jag är ganska avis just nu?! kommer typ gråta mig till sömns ikväll ;)du sa att du fick rabatt av lorenzo... var det han lorenzo som var så bra på engelska?? :) läskigt med han den där killen... har jag sakt att jag och cornelia träffade en pedofil i mvg i våras... ganska läskigt :s kul att du träffade mr.brown igen :P du måste hälsa alla från mig... sjukt snygga skor föresten och hoppas du får fler elever på onsdag... ciao! ciao! :*

2009-09-08 | 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback