För vi har tagit studenten, för vi har.... inte tagit studenten riktigt än!

Helluu!
tror seriöst jag håller på att bli sjuk :( inte konstigt i så fall att jag kände mig hängig hela helgen...
Det är seriöst så, man ska inte vila, det är inte förens då man blit sjuk (för att kroppen hinner känna efter)

KÄKA VITLÖK PEOPLE!!!
(brukar kallas för naturens pencilin) ... och te med honung :]

Så idag var det utprovning av studentmössorna på våran skola.
Valde efter extremt mkt om och men den nyaste versionen de hade (har som vanligt glömtbort namnet, surprise surprise!) ... Och valde tillslut den ljus safirblå stenen som ska symbolisera samhällsprogrammet.
God damn butt ugly, if you ask me .. .. Tyckte att den mörkblå standarstenen var mycket finare, men den gick inte att välja.
 Jaja, antar att jag får leva med det :)

Har även fått en uppgift från bilden att vi ska ta foton nu varje dag i en vecka, typ "dagens bild".
Så ville göra det lite roligare och köra nått tema på det hela
Och temat blev bambarabambamp:

Lila*

(haha, okey, kanske inte så spec, men det är ju alltid något right)

Så ska alltså se till att ha på mig något lila under den här veckan som jag även dokumenterar med foto.
Och dagens lila sak är:



Lila ögonlock..

Men, men
ska gå och lägga mig nu och ta ledigt och arbeta hemma imorgon i stället så jag hinner kurera mig lite
Har seriöst inte råd att bli sjuk NU! För mycket på g.....
Funderar seriöst på att knarka vitlök.....

Anyway,
Cut the crap..
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback