Beat it! (beat it)

Förlåt, förlåt att jag inte har skrivit på ett tag och fortfarande inte lagt ut videorna.
Detta har dock en väldigt bra förklaring:

1. Jag har varit stressad som ett as i två veckor (bland annat över ett hundratal läxor, sedan oxå över ett dancehall event som var på Scarinska förra helgen där jag och några kompisar agerade "gogo-dansare", kommer förmodligen lägga ut videos och mer info om detta senare)

2. Jag kan inte få till video-filerna. Försökte lägga in dem idag på datorn, men det är nån helkonstig fil. Kan inte ens spela upp dem på datorn, så I'm sorry... Vi får se om jag lyckas tillslut, annars så får vi vänta till jag kan få en av filmerna från Daniela (min mentor på Academyc Center) som hon filmade.

P.s om det finns intresse kan jag även filma några filmer där jag dansar solo så får ni i alla fall se danserna, inklusive de som inte kom med när jag hade mina danslektioner. Säg till i så fall.

I vilket fall, här får ni i alla fall en dansvideo, även om det inte är jag och mina danselever som är med.
Michael Jackson dog ju tidigare i somras and I don't know about you men jag satt i varje fall bänkad över i princip 3 dagstidningar med 9 sidor långa reportage om Michael.

Andra gjorde som Bounce och dansade till låten Beat it till minne av Michael. Den här dansen som ni kan se i filmen under, spred sig senare över hela världen och har dansats i många huvudstäder av olika dansare till Micheals ära.

Enjoy:



Ännu en liten rolig grej.. en av mina forna danslärare står innan första dansen och blir inzoomad på Sergels torg. Lisa, för er som har haft henne i Locking eller kanske New Style.

Ajja, det var allt för mig för idag.

Cut the crap...
CIAO!


Kommentarer
Hanna säger:

Haha, det var den videon som jag undrade om du hade sett när vi kollade på youtube förra lördagen!

2009-09-26 | 23:38:33
Nils säger:

Ladda upp alla dansfilmer ^^

2009-10-26 | 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback