B-day.

Sà idag àr min stora dag,....... and surprisingly I can really feel it!
Vaknade upp till fòdelsedagssàng i morse (en rejàl uppgradering kan man lugnt sàga sedan gàrdagens uppvaknande, haha) Och fick nàgra fina smà presenter :)
Har varit en vàldigt lugn och harmonisk dag hittills :) ni vet sà dàr nàr man gàr runt och kànner ren lycka òver typ ingenting egentligen, sà kànner jag mig just nu

Jag och Eli ska en svàng till I Gilgi strax, sedan màste jag hem och gòra mig i ordning fòr det tvà sista danslektionerna fòr denna praktik, "Baby funk" och "Hip Hop Teenanger" och efter det màste vi hem och skynda oss att gòra oss i ordning fòr festen ikvàll (Det àr typ nàgot privat disco som Elisas kompisar har fixat, ganska passande nàr jag fyller àr och allt)

Jag och Eli satt och sàg "Honey" i morse (ni vet, dansfilmen) den har alltid fàtt mig att mà sà himla bra av nàgon anledning, plus att jag alltid blir assugen pà att dansa!!
Har suttit och lyssnat jàttemycket pà en làt dàrifràn nu i a f hela morgonen, som dessutom beskriver vàldigt bra hur jag kànner mig :)

Hàr har ni den "Closer to my dreams":

Ha det sà bra i dag, fòr det tànker jag ha :)

Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback