Blivande Idol vinnare år 2009... Tove Östman Styrke!

Okey, jag vet att det inte är satt riktigt än.... men efter ikvälls framträdande på idol tror jag nog vi alla redan vet vem.

Tove Östman Styrke, är en gammal danskompis till mig. Vi gick det så kallade Specialklassen (Spec) i dans från att jag var tolv år till jag var 14 (alltså 3 år). Det var en dansgrupp för tjejer och killar (fast vi var dock bara tjejer) i åldrarna 10-12 (vid starten) som ville utveckla sin dans så mycket som möjligt och bli en mer kvalificerad dansare. Vi dansade alltså Jazz, balett och modernt en gång i veckan. 
 Därför började denna grupp av tjejer kännas väldigt mycket som en extra klass, jag menar det är inte alla man träffar 3 gånger i veckan i 3 år!
 (Fatta hur jag grät i bilen hem efter vårt allra sista uppträdande tillsammans!)

Tove var i alla fall en av de tjejer jag tyckte bäst om och jag blev så jävla stolt idag över att känna henne .. Ha kännt henne.. eh, what ever, vi är i alla fall fortfarande bekanta :)

 Satt seriöst som en stolt storasyster och skrek i Tv soffan efter hennes uppträdande.
Det är seriöst nått med hela den familjen och framgång :O

Här är i alla fall uppträdandet (and yes Tove, you've got soul)

TOVE ÖSTMAN STYRKE MED LÅTEN "ALL THESE THINGS I'VE DONE"

Enjoy:



Känner mig så jävla cheese nu men what the hell..
 Tyckte i alla fall att det här uppträdandet var otroligt och är väldigt, väldigt glad för din skull Tove.

(Lär väl sitta bänkad nu i tv soffan varje idol-kväll för att se hur det går.... GUD vilken nörd jag är.)
Ajja, give it up till Idols nästa vinnare!

Cut the crap...
Ciao!
 

Kommentarer
karolinajonsson säger:

jaså, hur känner du båda två? kände de varandra innan också? :)



mitt gymnasium ligger i Flen :)

2009-10-02 | 23:04:36
Bloggadress: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback