"The girl with the Red scarf"

i "En Shopoholics bekännelser" är Rebecca Bloomwood "the girl in the green scarf", så antar att det gör mig till "the girl in the Red scarf" efter idag.

Åkte till skolan för engelska lektionen på eftermiddagen då jag blev stoppad av en dam som var så fascinerad av min halsduk, på väg in på skolområdet.
Hon bara kom fram till mig och "Ååhh! Vilken fin halsduk, vilket fint mönster" och började känna på materialet och grejer. Sen började hon gå på om att hon alltid brukar sticka och att hon stickat en liknande till sin uppvuxna dotter och fortsatte fascineras av mönstret.
(Jag vet att jag har sagt det förut, men jag säger det igen... Gud vad gamla människor är SÖTA!)
Här är det andra plagget som går att köpa för idag. En vit blus, storlek S(36). Pris 30:-
(Kolla inlägget "secondhand bloggshop Umeå" för mer info)
Priset är förhandlingsbart :)
Cut the crap...
and Ciao! Says the girl in the red scarf..

Kommentarer
Anonym säger:

Det är något Beyonce över ditt utseende.

2009-10-14 | 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback