Seven Pounds

Jag vet inte vad jag ska säga, annat än att ingen annan film har berört mig som den här!
"Seven Pounds" är helt klart a one of a kind.
Såg den för andra gången idag eftersom jag gör en film analys på den till Svenskan, och jag grät minst lika mycket om inte mer till slutet.

Seven Pounds är en väldigt djup och rörande film och har samtidigt en deckar känsla över sig, eftersom ingenting som händer genom filmen kan få sin fulla förklaring förens fram mot slutet. (För er som sett "Lucky number Sleven" vet vad jag pratar om, även den en väldigt bra film)

Filmen är ett måste att se! Ett sant mästerverk...!

SEVEN POUNDS:




Hoppas ni gillar den lika mycket som jag...
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback